Woon eetkamer
Badkamer en Wellness
Badkamerkeramiek
Badkamermeubels en spiegels
Douchebakken en baden
Toiletzittingen en bedekkingen
- Novelties
Keuken
Collecties
ProfessionalsShowrooms en dealers
My Club
Alle antwoorden over het klantenprogramma
Hier vindt u antwoorden op de meest gestelde vragen over de My Club voordelenwereld. Als u nog vragen hebt, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice. Wij helpen u graag om het meeste uit uw lidmaatschap te halen!
Algemene vragen
Registreer u eenvoudig online of in de deelnemende Houses of Villeroy & Boch / Villeroy & Boch Outlets en profiteer direct van de voordelen. De deelnamevoorwaarden vindt u hier.
- Gratis verzending bij bestellingen boven de 25 euro voor My Club Gold Members, 50 euro voor My Club Members en boven de 75 euro voor niet-leden. In beide gevallen geldt de waardegrens na aftrek van alle vouchers. Geldt voor bestellingen in de online shop en voor bestellingen in een van onze filialen met directe levering aan huis - het gehele jaar door
- Tegoedbon voor uw verjaardag (alleen mogelijk als u uw geboortedatum vermeldt)
- My Club Deals en andere exclusieve My Club aanbiedingen
- My Club punten verzamelen en direct inwisselen (inwisselen na 30 dagen mogelijk)
- Automatisch bericht wanneer collecties uit het assortiment worden genomen
- Altijd de laatste informatie over speciale acties van My Club ontvangen met de Club-nieuwsbrief
- Meldingsservice bij opnieuw beschikbare artikelen en prijswijzigingen
- en nog veel meer
Klik op "Wachtwoord vergeten". U ontvangt van ons per e-mail een nieuw wachtwoord. De aanmelding verloopt altijd met het e-mailadres.
U kunt uw adresgegevens online wijzigen in uw account en aan de kassa in een van onze deelnemende winkels. Alleen uw e-mailadres kan niet worden gewijzigd. Als uw e-mailadres is gewijzigd, neem dan direct hier contact op met ons Service Team.
IK HEB EEN NIEUW WACHTWOORD GEVRAAGD, MAAR HEB GEEN E-MAIL ONTVANGEN.
Er is geen klantaccount voor het opgegeven e-mailadres. Houd er rekening mee dat het inschrijven op de nieuwsbrief niet hetzelfde is als registreren in onze online shop. U kunt de nieuwsbrief ook ontvangen zonder een eigen account aan te maken.
Registreer u snel en eenvoudig hier voor een account in de online shop.
Als geregistreerde klant en My Club lid profiteert u van vele voordelen. U kunt uw bestellingen volgen en bekijken, uw favoriete en gewenste artikelen opslaan, profiteren van exclusieve My Club aanbiedingen en op de hoogte blijven van het laatste nieuws.
Het lidmaatschap van onze klantenclub is gratis en er zijn geen kosten aan verbonden.
Vragen over mijn status
Voorwaarde is dat u als My Club Member binnen 365 opeenvolgende dagen aankopen moet doen met een totale waarde van minimaal € 500 in het eurogebied of CHF 700 in Zwitserland en Liechtenstein, £ 450 in Groot-Brittannië, $ 600 in de VS, $1.200 in Canada, $750 in Australië, 2.300 zloty in Polen, 5.000 SEK in Zweden of 5.000 NOK in Noorwegen in de Villeroy & Boch online shop of deelnemende Villeroy & Boch winkels. Na het verstrijken van de herroepingstermijn van 30 dagen na de aankoop waarmee u de statuslimiet van € 500 of CHF 700 in Zwitserland en Liechtenstein, £ 450 in Groot-Brittannië, $ 600 in de VS, $ 1.200 in Canada, $ 750 in Australië, 2.300 zloty in Polen, 5.000 SEK in Zweden of 5.000 NOK in Noorwegen hebt bereikt, krijgt u de status My Club Gold Member.
Een overzicht van alle voordelen vindt u hier.
De Gold-status geldt aanvankelijk voor 2 jaar. Indien u in deze 2 jaar opnieuw aankopen doet voor een totaalbedrag van meer dan € 500, wordt uw Gold-status automatisch weer met 2 jaar verlengd. Tegelijkertijd blijft u natuurlijk My Club Member met de reguliere My Club voordelen.
U kunt uw status op elk moment bekijken in uw klantenaccount op onze website. Tevens kunnen onze medewerkers in de deelnemende Villeroy & Boch winkels of ons Customer Happiness Team u informatie over uw status geven.
Vragen over de punten
Het verzamelen van My Club punten begint al met de aanmelding: Verzeker u van tot 900 My Club punten bij uw eerste aanmelding: 400 My Club punten
voor uw registratie met bevestiging van uw e-mailadres, 300 My Club punten voor vermelding van uw postadres en nog eens 200 My Club punten als u uw verjaardag vermeldt.
Voor elke aankoop in onze online shop, in de deelnemende Houses of Villeroy & Boch en in de Villeroy & Boch outlets ontvangt u My Club punten. Zorg ervoor dat u bij het bestellen in de online shop dat u zich op uw My Club account aanmeldt voordat u uw bestelling plaatst.
Voor de eurolanden, Zwitserland, Groot-Brittannië en de VS, Canada en Australië geldt het volgende: Voor uw aankoop ontvangt u 1 punt voor elke bestede EUR/CHF/GBP/USD/CAD/AUD. Elk punt is 1 cent/1 Rappen/1 Pence waard. U ontvangt bijvoorbeeld bij een aankoop voor een bedrag van € 100 in totaal 100 My Club-punten, die samen een waarde van € 1 hebben. In Noorwegen en Zweden krijgt u 1 punt voor elke bestede 10 kronen. Een punt is 1 öre waard. In Polen ontvangt u 1 punt voor elke uitgegeven 5 zlotty. Een punt is 5 grozy waard.
Het achteraf bijschrijven van My Club punten is niet mogelijk Zorg er daarom voor dat u zich aanmeldt op uw My Club account voordat u een bestelling plaatst in de online shop en wijs op uw My Club lidmaatschap in de Houses of Villeroy & Boch en Villeroy & Boch Outlets voordat u afrekent.
U kunt de My Club punten op elk moment binnen het betreffende valutagebied inwisselen in de Villeroy & Boch onlineshop, in de deelnemende Houses of Villeroy & Boch en in de Villeroy & Boch Outlets.
Inwisselen in de online shop
- Meld u aan op uw My Club klantenaccount
- Plaats de gewenste artikelen in het winkelwagentje
- Selecteer in het winkelwagentje de optie “Mijn My Club punten tonen”
- Bevestig het inwisselen van de punten
Inwisselen in de winkel
- Bij deelnemende winkels kunt u de punten heel eenvoudig direct bij de kassa inwisselen.
De waarde van de punten hangt af van het betreffende valutagebied en komt overeen met 1 cent in de eurozone, resp. 1 rappen in Zwitserland en Liechtenstein, 1 pence in het Verenigd Koninkrijk, 1 cent in de VS, Canada, Australië, 5 groszy in Polen, 10 öre in Zweden en Noorwegen.
De punten worden zo snel mogelijk weergegeven. Bij aankoop in onze online shop of in onze Villeroy & Boch stores worden de punten binnen 24 uur na facturering op uw puntenaccount bijgeschreven.
De My Club punten zijn 3 jaar geldig. U wordt 3 maanden voordat uw punten verlopen via de nieuwsbrief geïnformeerd.
De punten van uw aankopen worden de eerste 30 dagen na aankoop geblokkeerd en worden na afloop van de herroepingstermijn automatisch vrijgegeven. De punten voor uw registratie, uw geboortedatum en uw postadres worden 48 uur na uw eerste My Club-aankoop automatisch vrijgegeven en kunnen op elk moment worden ingewisseld. Voorwaarde is dat u zich hebt aangemeld voor onze Villeroy & Boch nieuwsbrief en ons toestemming voor het ontvangen van onze nieuwsbrief hebt gegeven. Het recht op deze punten vervalt als er binnen 6 maanden na het verstrekken van uw gegevens geen aankoop heeft plaatsgevonden.
U kunt uw puntensaldo op elk moment in uw account bekijken.
Voor afmelding neemt u rechtstreeks contact op met ons Customer Happiness Team. Het uitschrijven dient schriftelijk te gebeuren. Geef bij het afmelden aan of u de My Club punten vooraf nog wilt inwisselen.
My Club
Word My Club member
Een plek voor iedereen die van exclusieve voordelen geniet, het huis naar eigen wensen wil inrichten en zich wil laten inspireren.
Meld u na gratis voor onze klantenclub.